Sunday, December 5, 2010

KeriNduaN..YG aGak MeLaMpau...

dlm bapa ari lagik..aku dah nak balik kg.bnyk gak benda x wat lagik..nak service keta n atc..hoho...sok keja..balik keja sok ptg kena bawak g service...huhuk...

smlm bila cita pasal "my engine"..tido mlm td leh mimpi dia ilang..huhukk...
susah ati gak aku..ye lah..aku dah x ambik kesah sgt pasal dia dah..dulu beria2 sgt..dah dpt..huh...

dah
dah cita pasal benda alah tu..

hope aku balik kg nanti anak2 buah aku masih ada kat sana...sunyiss sgt bila dak2 tu x de..huhukk..x bermakna sgt percutian yg 9 ari tu!....waaaaa..
kalau ada leh la aku nyakat2 ngusik2....
hua3...apa punya mak sedara lah aku nieh...

aku syg anak2 buah aku..

tnguuuuu ye..nanti mak njang balik...wawakawka..susah ati dak2 tu coz tau aku nak balik..kakkaka

















No comments: