Thursday, December 23, 2010

McM ManA nak iLangkan KesediHan weHH!!!...

unhappy!

bila dah sedihh ...
semua benda asa mcm nak sayuu jerk..
aku sedihhhh sebab ...bila dah dewasa niehh!!!!..( dewasa ke???)
hurmmm bnyk benda kena setel sendirii....
plus ngan masalah2 ekonomi negara kita nie yg kadang2 ok..kadang2 x!>.
minyak leh lak nekk...
so suma barang nek!...
x suka lah weh!!
mcm mana owang yg ada family besar dan income pon kechik??
aduhaii...aku ase sesak nafas bila tis year bnyk lak yg kena "spend"
ohhhhh tidakkk!!!>

saman = done!
yuran next sem =  soon
 kete
insurans..
bil2 yg terpaksa..:(
roadtax + insurans si kechik= jun 2011
minyakk si kechik= * walaupon kechikk kuat gak die makan minyak nieh puk baru tau!

tu  x termasuk dengan extra yg x bape penting lagik!...
ohhhhh...migrainn wehh...
tu pon de niat nak jenjalan lagik...
next trip Bandung mcm dah x jadik nieh!!..
hua3..
erm bg certain owang may b nie prob kechik jerk kan..tp bg eden!!! prob yg "BESAQ " OKES!
bujet nie kadang penentu  emosi kita gak ..( bagi aku ler)
mcm ne ngan owang yg ade prob bujet yg lagik kritikal leh lagik tersenyum dan ketawa ??
aku asa aku x leh nak control kesedihan tu.....

tp kita tetap kena bersyukur dan berusaha lebihhh lagiik..pastu baru kita tawakal...
InsyaAllahh rezeki untuk kita ada,..selagik kita berusaha...
tp mcm mana????
x kan usaha = bodek owang tua???
hohoh
katakan tidakkkkkkk weh...mana nak letak muka nie??? maluuusss..dah keja tp ...duk menengek minta pinjam wet mak ayah..





nie muka tgh duk bersyok bercutiiii...masa nie x pk lak nak berjimat langsung!>...
psstt...sesekali jer kan..x salah..:P





No comments: