Tuesday, December 14, 2010

mood Cuti~

cuti ..cuti..dan cuti...

uiks...penatt gak kan duk goyang kaki nieh..penat duk pikiaq apa lah kita nak wat ..next..next n next,..
cewahhhh...riak lah tu

dah lama gak aku x update blog yg sememeh nieh...T_T

smlm attend my kazen wedding ...hoho
agak meriah..dan masih kuat lagik budaya kenduri kendara ngan adik badik nieh,..suka lah aku tgk..tp muka ni gak yg mai lewat...tp masih di kira awal la kan..coz sampai dlm kol 11.45am..heheh..kol 12 baru time makan kan..kan..ahaks..

mak n ayah dah awal check in umah mak sue..

tp aku nak cita pasal kazen aku nya majlis,..aku tgk plus duk analiss....cewaahhhhh..
x grand pun majlis..tp meriah....dah lah ujan..tp still gempak!..
bujet yg agak limit.almaklumlah pihak lelakiii okes,..* dah ler kena kasi wet kat the other side!..ahaks..
tp leh di kira gempak..dan ati suma owang senang..
x yah nak kita susah ati bila dah abih majlis...
*pikiaq bnyk mana dah abih nak kena cover balik..
* pikiaq loan dah abihh..

bila kita  wat majliss grand n gempak gedebus !!!!

kita asa mcm syok  owang pujiii,...
*eh cantikkknyerrrr pelaminnnn ang,,,
*ehh grandddd nya...bajuuu
*waahhhhhh mahalll siouttttt hantarann...
*pstt photographer mana ang ambik..siap crew bagai???
*ramai nya flower girl ang...lawa lak tu..
*bapa pakej nie weh????....ngan mata yg agak terbeliak2...mcm mamiii jarumm...uweks...


tp lepas tu????

ahaks..memang kita akn ckp x pe bia kita berabissss pon kan..be coz of sekali seumoqq idup..
tp berbaloiii ka? *nie ayat2 owang yg agak kedekut dan kaki boros gak sebenaqnya...T_T

 suma owang nak yg terbaik dlm hidup kita kan...nak wat yg sehabis baik..
tp kita kena "bersuykur "apa yg kita ada skrg nie ....:) aminnnn...

ok
ok
dahh merepek pasal tu...

erm dah ptg..aku dah berangkat..sesudah perut aku ni disis penuhhhh..dan dah bapa kali aku reload..hahaha.. ...balik...tp si fitrii nie lak suh ambik pic die ..alasan..
*sewa baju mahall...T_T

dah service free/......eeeee....T_T
tp x pe..coz "MY KAZEN"..

nie pic yg aku sempat ambik..
dan siap edit..;












saja ja ..mencelah...ahaks...

No comments: