Friday, December 24, 2010

TERpandanG sesuaTu

ari nie aku duk umah jerk..masak pon simple jerk lah..keja pon bnyk x wat lagik..
comforter x ambik lagik..dah berkurun dah..
tp sibuk2 duk online..sibuk ke??hahha..saja2 wat sibuk..cewahhhh..
terpandangg
aku memang minat giloss dlm bab2 photography nie..th y selalu gaks aku usha2 fb,blog2 photographer yg best gedubus!..then memang teringiinn sgt nak jadik pro mcm depa tuh!..
bab editing pon lawa ..sedap mata memandang..mcm real jerk picture dewang ambik tu..
bnyk benda atau bab pasal dsrl nie kalau kita nak pro..kena rajin godek..aku mula pakai 550d tis year.tp bnyk lagik yg aku x tau pasal manual die..bnyk gak aku duk belek blog2 lain pasal dslr..
speed lite die pon aku x pandai lagik nak guna..tp bila owang pakai..kita pon terhegeh2 nak jugak!..dah ..dapat jadik tukun lah pulak dlm bag tuh...hurmm


plan offday nie aku nak ambik outdoor coz of adik eden ada nieh location lom comfirm!,..so leh lah aku ajaq die sket2...
*padahal nak suh die ambik pic kakak die yg memang pantang nampak camera..lol


dlm duk belek2 tu aku terpandang picture nieh...




lawa gila kaler baju dewang kan..yg photographer tu pon terror ar..ambik angle mcm tu..
nanti eden pon nak wat kaler mcm tu..ahaks* saje je berangan..kah.kah..kah ..


simple but just nice..ahaks..suka lah kaler nihhhhh!


No comments: