Tuesday, January 11, 2011

1 bulan dah!..

ari nie selamat sampai rumah..alhamdulilah..walaupon kat 300km gak berjalan2..wahhh berjalan ke???

hurm dah sebulan adik aku stay kat sini...2 ari lepas gerak balik penang..anta adik eden tu!..waaaaa :(
dah ilang da sowang photographer ceq yg agak pro lah..ahaks

balik umah ari nie ..aku asa sunyii gila umah...lain ja asa..huhuhukk..tetiba ja sedih!..mode sedih ya!
balik tingat semua benda yg dia buat...sedeiyyyy!...aku x suka owang stay lama2 kat umah aku! sebab nie lah!!!!bila kena balik!..aku akan asa sunyiii gilos umah aku nih!..

x suka , x suka !

semalam sempat jugak jupa classmate masa dulu...zana!..dia kawen next month sama ngan my cousin wedding ..nampak sgt la aku x leh nak attend..maaf ya zana!..tp side her husband..insyaAllah leh sgt2..

lepak kat pantai seagate tu makan2 ...best gak ler..ptg2 mcm tu kan..bnyk ler gosip2 dulu ,kini suma kuaq!..ahaks
 tp yg x lupa..heheh..
mcm biasa loh!...






dah..dah...cukup!
sambung balik kesedihan nieh!...

No comments: