Saturday, January 8, 2011

bagan lalang lagik!

hurmm dah lama sebenarnye aku x jupa kawan aku yg sowang nieh!...aku pon terkejut gaks tetiba ja dia sms yg die nak sampai...hohoh..


dah ambik die lcct td..kami gerak ke bagan lalang!..ambik angin ..then makan2 c-food kat sana...
dah lama gak aku x kesana..
masa tu aku ada sket susah ati ..


pasal member baik gak ler..die nak aku wat something  yg aku asa berat ati sket lah...ye lah dia punya minta tolong tu future effect gak...


bukan senang kan utuk kita jaga ati suma owang..kalau boleh  kita nak tolong suma owang! tp siapa lah kita nieh kan...makan gajik gaks..susah pe2 hal nanti.kita ja yg tangungg ..minta maaf ya" ________"


hehehe dlm aku duk susah ati ...sempat gak ler kami duk pose2 


*ps..sila tahan muntah anda...keh..keh..keh..









hehehhe suma nya pic bersama payung tercintas...
payung tu gift dr kedai emas "poh kong"...keh keh..