Wednesday, January 5, 2011

wahooooo @_@

dah bapa ari dlm tahun baru ...tp aku masih lagik wat silap time keja pasal date2 ..tgn ni still duk tersasul taip 2010..ahaks..x nak tima kenyataan dah semakin tua nieh !...tampar sket!

lama gak aku x jenguk2 blog aku yg sememeh nieh....x dak apa2 yg menarik aku nak update kat sini..
2 ari lepas aku jenjalan kat melaka..fuhhhhh..nasib bek la x jam teruk ....aku suka..suka..!
lalalala senang ati sambil drive..ahaks..almaklum lah si kechik aku tu kan manual..ahaks..

hohohos....syok jerk jenjalan..tp bile nak balik sok kena keja..mula lah..mood tu x bapa nak ok..aduhaiii...bila lahh nak berubahhh nie cik nathrah!

pic yg xde motif..ahaks..si monter biru..

R n R ayer kRoh..

 sila abaikan kerusi yg kat belakang tu!..ahals..



 masa ni nak g care4 ,,tgk cita "
"the tourist. "
: p
nasib bek ler ada bag nie..leh cover lemak2..gagga



 cover bahagian kaki yg bermasalah jugak..ahals

nie lah adik aku merangkap photographer !.
uweks..




1 comment:

ardinihumaira said...

kenap dengan kerusi tu? hehe