Thursday, February 3, 2011

saja ja lah~

hoyeahhhhh!.."
tp sebelum tu..asalamuaalaikum..

td ade member eden yg wat status die mcm nie....

Kuasa Allah swt.....Tahun ini mempunyai 4 tanggal aneh: 1-1-11, 11-1-11, 1-11-11, 11-11-11. Sekarang cuba ini: ambil 2 digit terakhir tahun kelahiran anda dicampur dengan umur anda tahun ini.hasilnya pasti =111...nice , Masyaallah !! its miracle , 

aku pon kira2.ha lah..betoi lah...masyaAllah..

masa yg kita ada nie...apa yg harus kita dah dpt?

x bnyk lagik...*tu bg eden ler!

so jgn ler kita abaikan kesempatan yg ada..supaya kita x terlepas dr mengecapi nya! dan hargai lah!...


bnyk benda yg aku kena wat tahun nie!

x nak dah di tahap yg sama!...

*cewahhhh beranngan tu ..memang hobi aku!

jom !..
aku nak pack barang2..mlm nie aku gerak balik kedah!

hoyeahhhhh...





No comments: