Monday, March 28, 2011

Telur MAta


hoho....
mau dok mata kita ni bertelur?
oh no no..
sapa pon x mo!
tp bila mata bengkak sgt pon
x elok gak..memang x elok pong! :P
so kalau nak "teriak " pon sila cover2 sket ya
*teriak kat sinii makna= nangis mcm ngilai manja2 ( ada ka mcm tu?)T____T
pstt..cukup!
ni apa motif nihh???
ok
ok
.ada benda yg kita akan asa sedihh terlampauu...
mula lahh nak ckp sowang2..
ni salah aku ka ar?
or salah owang len?
tp bila kita dah terlampauu epy sgt..
kita kena ingat
"akan ada waktu kita akan bersedihh nantii"
so jgn kita terlalu alpha..
cewahhhh...(*tetiba ja kan)
bila kita kat atas..
kita jgn tgk yg lagi atas..
kita kena tgk kebawah..
upanya ada lagik owang kurang bernasib baik dr kita
kita cukup kudrat..
insyaAllah rezeki Allah dimana- mana..

bila kita ingat diri kita dah ada kekurangan
moh kita tgk yg nihh

budak ni mampu tgk je

tgk dan tgk..apa la dlm ati dia masa tu.. :(

 kesian budak nie

 ......

 kalau dekat x pasal2 kena halau

 tgk dr jauhh..tu pon dah cukupp..




motif?= beryukur apa yg kita ada skrg !


ok 
bye
bye


No comments: