Friday, April 15, 2011

aku rasa maluu

"____________"
salam..

huhu..skrg nie aku dah asa perasaan malu tu kian bercambah..entah napa entah..

*eh dulu x de ke?hoho...(ade aku kesah?)
humm malu dan marah?
ok bila kita cita pasal malu nie..ada bnyk benda yg menybbkan kita malu pada diri sendiri.

bila sebut pasal marah..yes bnyk bendaaa jugak penyebabnye!

then aku dah tau itu owang!


nak tgk gak sampaii mana la minah + mamat tu wat cita ..
deng!
tp nape lak aku yg jd mangsa nye ni??
dah x de topic sgt ke nak gembang?
sampai benda mcm tu leh jd bahan?
mesti masa tu sonok sgt la..
ye la..benda yg x baik pasal owang kan..
best ar cita..
nak2..owang tu memang x baik sgt ngan dia..
waaahhhhh...sedap ya nyah!

wa ase maluu..
what to do?
hummm..




No comments: