Friday, April 22, 2011

awas buatan orang

"________"


semalam mimpi merepek2..( ade x mimpi yg x merepek?") T_____T

ok..
ok..
mcm nie mimpi nya ......
entah mcm ne lahh..aku leh pakai bnyk sgt barang kemas nie...


lepas tu..zana mintak kat bnyk emas kat aku~!( zana nie kira bff aku gak le)..
iya2 die mintak tp aku x kasi la der...hoho( kejam kan aku).wakakak
tp last2 aku bg gak..
tp aku pelik gak napa lahh dia nak sgt pakai..
upanya..ari ni aku dpt newsss baikk punyosss...
die pregnant 

..lalalala...Pst/nasib baik aku bg dlm mimpii tuuu kalau doks?(T______T xde kene mengena ngan mimiipii akuu)
tp dulu aku penah sembang ngan mak..kalau kite mimpi pasal barang kemas nii...owang tu nak pregnant..dah mcm ni kalau owang len yg pregnant?hahaha..
dah aku yg lom kawen nie mcm ne lak?hahhaha..
ok dah la tu...merepekk je..
ok ni gambo my BFF yg terkena buatan owang,,

congrats zana...x saba nak tgk bb tu nanti..
ok lah...bye2.



No comments: