Monday, May 30, 2011

aku maluu jugak bila ada budak tu...

^_________________^

mak njang mana bag kakak eh?
wahhhh sejak bila lak kakak ada handbag ni?
baru ku tahu..
budak nii dah nak membesarrrr dengan inginnn sgttt la nak menjadiiii si gadis!

nasib bek la ada budak2 ni kat umah mak..
at least ada la jugak mangsa bulii
masa ni aku nak gelak pecah perut gak ler..
mana la dia bedal kasut hitam tu..
die main cikgu2 ngan adik..
wasssss


yg tu student dia..
yg kecik tu payah sket aku nak buli

aku mintak buka bag kakak..
upanya dlm ni ha..
ada tudung,wallet
kain sembahyang..
bag make up lagikk
tu wallet mak aku..
cucu minta
jadi hak kepunyaan..

pengasahhh pensilllllllll
mana lah dia dapat nihh???
x sempat lak aku tanya..

sekali ngan bag slr aku pon nak...
x dapat der...
ahaks..




adik ni...
nak buli aku balik ada lah..
siap bgtau ..
comel dok kain sembahyang kakak?
arghhhhh....

No comments: