Monday, May 30, 2011

" iqbal nak mak lang balik jerk"

^_________^

sedihh gak bila kakak aku tanya anak buah aku yg sowang tu..
"iqbal nak apa nanti?"
aku?byk kali gak pesan kat mak + ayah + kak ana = nak abaya dr sana..
ayah sampai wat derk je la bila aku duk ulang bnyk kali..
kui3
then x lupa gak kim doa..
(..insyaAllah mudah2an dimakbulkan..aminnn..)

iqbal lak mintak yg ikhlass dr hati sowang kanak2..
"iqbal x mo apa2 la...iqbal nak mak lang balik ja"


sedihhh gak aku dengaq..
dah ler mak njang die ni utang ngan die 5 hengget..
coz of upah urut kaki mak njang ...
"iqball nanti mak njang bayaq ya.."heheheh ^_________^
bila aku ckp nanti la iqbal...mak njang kasi ya..
"x apa..iqbal dah ada duit dah.."x yah bagi la"
ya Allah.
.masa tu aku pelukk iqbal n ciom die bnyk kali gaks..
bukan pasal x yah bayaq utang ..^_____^
tp terharu...die dah membesar tanpa aku sedar pon..

buat2..rendah sket..
abaikan ayah pakai hp ada bola2 api kaler pink tu

ayah buang kopiah..
sama la tinggi kite kan..
kan
^__________^

aku x pahamm..
pe motip ?

masa ni nak bodek sebenarnya..
tp kan..


masa nii hampirr gak kantoii ngan kakak aku..
kekekek
si jannah punya pasal..
aipssss



tima kasihh..sbb teman edenn..
bergondang2..
okk..adioss...


aku doakan..ayah ,mak n kakak aku selamat pergi dan balik..
amin...
asalamuaalaikum...


2 comments:

cantekk said...

smg semua sehat kt sana, n slmt pulang ke Msia ;)

cAmca Dan GArpu said...

cantek:mudah2 an..amin