Monday, May 16, 2011

selamatkan dan bahagiakan guru2 ku..amin..(part 1)

^_______^
salam petang
mereban sket pasal dulu2..T_______T



dah lama tinggal zaman sekolah2 ni ....tp word " guru" tu tetap ada dimana2..
mak + ayah kita tetap "guru" utk kita..
sejak lahir..
word pertama yg kita denga..dan belajar mesti dr mak +ayah...
( wes..tetiba ayat skema sket)
T________T

tp betol la..
buat kakak2 aku  serta kekawan aku yang dah jadik tu..
"elamat hari guru"
dan memang x penah lupa..buat cikgu2 eden~..
tima kasihh bnyk2..

dulu masa aku kecik2..kalau owang tanya nak jadi apa bila dah besar nanti?
aku dah  x pikir pnjg dah.."cikgu " la sampai bila2 pon..ngeeeT_____T
sbb nya..

1) cikgu mesti la kena berpakaian lawa2 je kan..( bg pendapat aku masa aku kecik2 duulu)
coz masa tu aku ada sowang cikgu yg cantik then kalau die dress up memang cun
padahal masa tu aku x tau sgt pon bab trend2 nih,..tp dah nak wat cm na cikgu tu dah memang lawa..
aku harap cikgu tu masih ingat aku..ngeh2
kalau die pakai baju kaler pink..mesti handbag dia pon nak pink gak sket2..tudung jgn ckp la..
jarang aku tgk dia ulang pakai buat kali ke -2..
hari2 aku mesti tgk cikgu tu..bukan pasal pe pon pasal nak tgk die pakai baju kaler apa n handbag dia..
T_______T
skrg aku faham kenapa anak buah aku tu bila tgk mak2 sedara dia bersiap mcm meleleh air liur tingin nak pakai lipstick
(sorry..aku dah terlebihh mereban..)

2)cikgu suma owang syg dan suka kan..
heheh..aku syg cikgu2 aku..pas tu aku duk pasan kalau jadik cikgu mesti student2 eden pon syg mcm tu gaks..
tp skrg dah x mcm dulu..okesh!silap langkah sket..memang teruk !

sambung len nanti ...
asalamuaalaikum...

No comments: