Tuesday, June 21, 2011

hadiah tuk diri sendiri~~`

^_^

uikss dah lama upanya aku x hudpate!..tp memang ar..coz ari tu sekali aku nya beruk band ni x leh nak cr network la apa la..kununnn..
may b aku x bayar bil kot..~..wakakak
skrg dah hokehs!

bnyk gak nak cite nih..tp aku nak mulakan yg baru2 dulu..yg lama tu kira hutang ~~^___^

smlm aku ngan mel plan nak g puchong..nak cr taman mutiara..ya Allah..GPS tu menipusss sunguuhh!!!
tp kami sempat lagik minum air kelapa tepi jalan dulu..sembang2 mcm owang yg dah lama pencen..wakakka


nasib bek mel ada..leh la jugak ilang tensionn duk mencari tu..
at last dah give up!

kami g IOI mall jerk...
MNG ada sale kan..tp MNG kat IOI tu outlet so x bnyk sgt choice..
aku ngan mel ada masalah dr segi makan jugak sebenarnya nihh..
si mel leh bedal suma jenis restoransssss..then aku??
wawawssss..mcm owang len jugak ..kita kena tgk halal or non~
kesian gak kat MEL ni..kebetulan ler IOI tu x de sgt pilihan tuk kami..
so terpaksa lah bedal kat Pizza hut je la

thanks ye mel..

ni hadiah tuk diri sendiri..yg aku beli semalam..

opsss sila abaikan..

scarf..pink..
tersilap tanya mel smlm..
ok ke x ni ?


aku dah lama sgt x beli novel cita2 cintan nihh
ada sale kat popular..
layann gak ler..
nanti aku tolong cita pasal novel ni okesh!
tp aku x pasti bila nak mula baca
ok..ler jom kelja..kelja..
bye2~

2 comments:

Redbloodsnow said...

psstttt...pas baca novel tu pinjam ek ek...heheehheeh :P

cAmca Dan GArpu said...

ohh boleh jerk..dah baih baca dah pon...2x5 tu best gak ler..