Tuesday, July 5, 2011

telur dadar umah owang bujang!~~

^_____^

salamm...

budaya menumpang dikalangan rakyat Malaysia didapati akan meningkat~~^_^
(kununnn ayat saje je nak menyakitkan hati sendiri)
aku asa rindu  zaman menyewa rumah ramai2 dulu!syiokk gak
tp ..ni bukan nak cerita apa2 yg buruk pon...
cuma nak cerita sket2 pasal apa yg buat kita asa terkenang2 .. (kununnnn)

aku asa ramai yg pernah alami benda yg sama..(plus bila kita mula jerk keja)..mana mampu der.nak sewa umah sowang2!..(plus aku agak berani suam2 kuku ja kot)
masa sewa dulu..kami ramaiii jugak dalam 1 umah..
dlm 4 owang kot..
dan paling muda sket..(hahaha muda la masa tu beb..22) padan aku dpt bilik paling kechik!!sob..sob..
dan aku asa kena respect kat kakak2 len dalam umah tu..
walaupun kami 1 batch ...
tp dalam suma dewang tu pandai masak!..(aku suka!)
tp bab melantak aku kuwang sket..(hahhaha sila lempang sket muka nih!)
telur dadar aku x leh tgk kalau dia shape bulat sgt!..mesti aku ingat pizza..so kena potong ngan tangan sendiri!..
then after that!..of coz ler aku kena sound dek kakak umah tu!hehehe
ye lah..masak tuk her bf kan..mana leh x cantik!..
kui3!
kalau bab nak dating lak..
maluu beb kalau dewang tanya.."nak g mana?"(padahal dewang saje je nak bahasa basi bukan nak marah or apa2 pon..) aku lak over nervous !
ni ayat kunun cover..
"x lah kak..g umah member dekat2 ni ha"//(hahhahaa..sungguhhh plastic!)
tp tu suma dulu2..
huduhh sungguh pangaiii !.
kini x lagik!!! cuma kuwang sket dari dulu! kiki
dah la....moh kita g jalan2
bye

No comments: