Saturday, October 1, 2011

berangan je keja ko eh!!`

^______^

salamss....

gendut2 lemak aku ni duk membakar bila mana aku sedar yg aku skrg x lah sekurus mana yg diharap  pon..( ayat ni memang aku berangannn :p sila abaikan)
ok balik cita asal...
blur gak skrg ni sbbnya aku nak kasi nama pena...( pena?kelakar gak nak sebut pena nihh) ^_^
tuk aku nya photography..(tetiba semangat nak wat photography..ehehhe..aku ada job feb 2012 )
so skrg syok lak asa godek2 skill photographer len yg lagik  terror  lagik hebatt..wat aku teruja ! (ayat ikhlas ok!)

software yg aku wajib ada!
website sendiri! ( ni harap jgn muntah ok) list dulu je..ahhaha
n my engine..
50mm..
yg 2nd murah gak!
ok lahh..
wide angle lense
tp yg ni mahall rega nya..
so kena gila2 dapat job baru asa ringan sket nak beli!
*mode= berangan tahap gaban ^_^


No comments: