Tuesday, October 4, 2011

esok tu lah hari nya~~ yg aku tungguu (kununnn)

^_________^

salams..
berbalik pada cita yg asal aku nak bercerita..td ptg aku ada jupa sowang doctor~ perut dia buncit sgt,(sah la dia dah kawen )fakta owang ramai ya..plus doc tu hitam manis..
suara lembut lak tu..
x bnyk cpk pon...bagus! tuk owang yg nak ambik ubat  cm aku! tp kesian kalau patient tu sakit teruk sgt..( kesiann )
dia x bnyk tanya..(tick)..jenuh aku explain yg aku sakit..siap buat muka sedih lagik...
tp doc tu selambe badak menulissss list ubat yg aku kena ambik!
wahhh bagusssss sungguhhhh ya kamooo
selalunya doc len akan tanya
ya ..apa lagik sakit? (kan untung dia kalau aku ckp aku ada sakit yg len lagik?) ni x..terussssssss ckp ok..
awak boleh keluar..
sadisss sungguh lahh cliniccccc tersebuttt !!!
upanya doc tu nak cepat...(hampehhhh sungguhh ) dia x abis lagik mee kari kat kedai apek sebelah tuuu...
len kaliiii jgn harappp aku jejak lagikk cliniccc sungguhh sopan tu!!
asalammuaalaikum~

No comments: