Sunday, October 9, 2011

itu kawan bukan sahabat namanya

^_____^

salam..
entry yg agak emosi tuk ari ni..
sila abaikan kalau x berminat!
aku harap 1 ari nanti akan ada yg buat si "kawan " terjaga dr bayang2 si "kawan " tu sendiri..
berubah lah wahai si "kawan" ...
yes!..
sebelum ni dah ramai y bercakap pasal si "kawan " ni yg agak pelik..+ akan sakitkan hati owang sekitarnya jugak..(dlm diam2)
aku x kesah pon pasal tu sbbnya ..aku ase si "kawan "  x buat salah pon ngan aku..
tp hari2 sebelum dan hari ni..aku nampak ada something yg si "kawan "  buat..
aku x percaya..
aku leh menitis air mata ari ni hanya sbb si "kawan"

yg penting nya 
aku nyesal nangis sbb si "kawan " ni..

may b entry ni mcm childish sket..tp aku hanya nak bercerita..
si "kawan" ...
cukup lah ....
bye ...asalamuaalaikum..

1 comment:

Mrs.Nazrie [ Farrah Shella ] said...

sabor kak ah...
lelama tlihat jua yg sebonarnya..