Saturday, January 14, 2012

dah lumrah la tu kan.."jangan salahkan hati ni" ahaks

^______^
salam

nak kaberkan kepada segenap alam ni
"my neber kawennn oiii"

hehhehe
lepas ni susah aku nak bergosip n tgk movie mid nite ngan "si neber" aku yg sowang ni
ase lain bila tgk die kat stage tu ...(mcm x caye ade gak) ye la dekat 4 tahun kot aku ngan si mel ni x berpisah jauh..( ahaks dramtik sket )
tup..tup die dah kawen..fulaweehhh
bila x jupe dlm beberapa ari pon ase x sabar nak story bile start keje nanti...
padahal nak cite yg neber kg  tu meluat tgk aku!,hhahha

kena control ler sket bab nak wat kije gile pon...
dulu die cukup menyampah bila dengar aku nyanyi lagu raya even masa tu bukan musim raya..puasa jauh sekalii..aku nyanyi lagu raya tu time raya cina pon iye jugakk..
mel akan baut muka tensennn ..hahhaa

lagi satu ...lagu hujan n hijau daun tu..si mel ni x bape suka lagu indon tp die alert gak
dlm keta ke or kat mane2 dia
ckp
ha"tu kan lagu ang tu ..hahhahaha sambil geleng kepala!
aku buat derk je ,..(malu la wehh )
kuat lak tu...( bagus mel ni die guna "ang" bile bahasa ngan aku)
lagi 1 buat aku nak tergelak sowang2..bila ingat die pesan mcm ni
"nath nanti ang g Perth kan ..aku nak ang bawak belacan n masak  kat aku kaw2 mcm kat mesia tau"
dlm bnyk2 barang nape la yg suh bawak belacan mell oiii
rahsia "ni la yg buat aku nangis bila peluk mel ari tu "tetiba je aku dah leh bayang yg die dah x de kat depan pitu umah aku"


ni baru balik keja..terus g melantak duyan
tgh ujan2 tu gak la
mel ni leh wat ayat mcm ni
"nath...lepas ni kite x leh dah lepak makan duyan mcm selalu kite wat tu"
jom ar..
nak jd kan cite ...sok nya aku dah nak balik kg
so ni lah hasil nya..
cewahhh show off sebijik je tu..
padahall...
hahhaha

No comments: