Tuesday, January 31, 2012

koyak plastic

^_________^

aku asa mak aku kalau dapat anak mcm nii...

mesti mak lagiiiii bangggaaa....

matlufti ni dah  lama famous 
aku respect matlufti ni coz of dia cedik 
n kreatif 

dia ada  pendapat sendiri n berani 
n paling best die ada style sendiri 
n x copy sapa2 pon


sket 
cute
hahhaa.






tp bila aku nak compare ngan adik aku tu!
aduhhhh
anak siapa la niii???
tp bila aku tingat pasal mak syg sgt adik aku yg lelaki sowang tu
kdg2 aku tertanya gak
napa la mak sygg sgt ke adik aku tu..?
boleh tahan gak pangai dia yg buat aku n kakak2 aku yg lain sakit kepala
tp bg mak...
ari tu aku berdua ja ngan mak on day way hospital
pinjam kete adik si azmi..
entah mcm mana mak terbuka cita pasal si awek azmi ni bla.bla..bla
aku layan ja mak cita
pas tu mak kata mcm nii
"baguihh abg mi..dia bawak mak  mula2 dia ambik keta ni dulu"
"x buka plastic lagi"
aku pon tanya"mak ka owang pertama naik ni?"
mak bangga "ha la.."
pastu aku senyap ...
( coz aku pk ...keta aku dulu jauhh mcm no mak nak try dulu) 
dulu aku kedekut nak kasi pinjam keta kat si azmi ni
tp 
yes
tepat keputusan utk kedekut ngan si azmi ni!!


ni keta bapak aku bila si azmi ni guna
hmmmm
sampaii ayah langsung x mo pandang dah keta dia
frust kot
"azmiii leh x ang ambik 10% dr matlutfi tu ha??"
adihhhhhh


1 comment:

hamzah ian said...

auch... kereta sebegini sedihkan hati pemilik