Tuesday, January 24, 2012

status itu penting???

^________^

percutian yg agak lama..(keh3..sokmo pnjg cuti aku ) tp kali ni cuti aku agak cepat berlalu!!
bilang2 then opsss perlu pulang  suderrr ( sedih weoooo bila jejak ke " domestic arrival")
mel yg jemput ( thanks mel  +gerrad )

balik kg kali ni bermotipkan "neber wedding" + new family member "

neber ni baik+ sopan santun,+ sweet + berbudi bahasa = terkenal dekat kejiranan aku kat kg..
kira2 mcm ni.."sejukkkk mata memandang "

tup2 dah pon selamat jadi "owang umah " ^_________^

ni  ada cerita yg sangkut2 sket dengan "status"
aku ada jumpa dengan "sowang" yg dah lamaaaaaa aku x jupa..
alhamdulilah masih sihat n mcm dulu gak ..
cuma last status jupa dulu " single" skrg" _________"(update later)

dia ada advice sket pasal apa yg perlu aku buat n x leh buat..
"tima kasih"

tp dlm advice tu terselit ayat2 yg sakit gak (hmmmm aku ase dia yg dah x kenal aku )

ni sket pic yg kena mengena ngan " hari tukar status " ( rojak tu sedap) :P

"pakej baju sewa tajaan by "kakak aku"
hehe thanks 

jgn pandang itu "selipar jepun"
tu tajaan sendiri

eden asa "yeahh sy tinggi "
tup2 paras tingga mamat "along " ja ni
 

CNY = mesti la ada "kebommmm"

kak lang ..
sweet lagi baik 





"si kakak"

canvas print










No comments: