Wednesday, January 18, 2012

sudah nya tu??

^_______^

asalamuaailakum ..

bnyk kali ( setiap kali nak mula entry --akan taip n backspace bnyk kali)
last2 entry carca marba!! ( boleh katakan suma nya entry aku mcm tu) ^___^

kali ni try2!! janji.hahhaha..(btw bnyk kali dah aku backspace dr td)

smlm flight aku delay dlm 30mints gak..hmmm mula2 tu begang sket ^___^ ( sy ni manusia biasa ) cewahh
tp ada sowang pakcix  ni..
mula2 die nak intro sembang ..die mcm ckp
"x elok dewang ni announcement just mcm tu "'
aku pon iyakan je la..
pastu die mula sembang bnyk benda..
yg buatkan aku ckp "oooooooooooo"...then aku  agreed
tp ade bnyk benda yg die ckp tu aku x setuju !!!!
die ni mcm profesional gak...plus die ckp die ade conduct training for corporate jugak..
pastu mula dia ckp dia bnyk wat bisnes n bla..bla..aku layan je la...
die tanya "dah kahwin lom?"
aku ckp lom..
lama2 sembang....
die ckp mcm ni..
"dlm dunia ni...ramai owang yg dah kahwin then ase mcm x sabar nak kuar dr tanggjwb kahwin"
owang melayu nak kahwin sbb attention "utk halal" betul kan?
aku ckp x ...
"itu sbb tuntutan agama"
dia senyum je ..( geram gak masa tu)!!

may b pokcix tu mcm tau kot yg aku x bape selesa dengan fakta2 die agak "keras"

last2 die ckp pasal motivasi..
yg tu aku setuju la..

yg aku ingat then aku pk sampai skrg..
"u nak tau x..kenapa dlm byk seats kat sini nape u boleh pilih nak duduk kat sebelah i?"
aku pon ckp "coz seat ni paling dekat ngan sy time sy berdiri td"
pok cix ckp..
no..ade sbb lain kenapa kite dipertemukan..
dlm hari2 kita ni..
ade 2 sbb ja kita akan jupa owang yg sekeliling kita..
"tuk jd kan lebih baik tht mean ade kebaikan tuk diri kita"
or
"for  something bad happen "
dia ade ckp.."utk ubah diri kita..kita kena buang apa yg menghalang kita selama ni..kalau kita x buang kita akan ditahap yg sama "
so jgn hidup ni just mcm "hidup nak isi minyak je"
jgn mcm tu...
"letak matlamat "  isi minyak biarlah kete tu bawak kita ke destinasi"

 skrg ni aku jupa die tuk jd lebih baik ??
hehhehe

aku ckp ..aku nak join training die
 aku minta bisnes card..
dia ckp mcm ni..
"ohh bisnes card sy dah abis"
sy memang x suka ade bisnes card..u just ambik my number ya?
dlm hati aku nak tergelak tp aku kesian lak kat die kan..
 aku ambik la jugak...( jauh sudut ati aku...."hati2)
ade hikmah jugak flight aku delay upanya..

balik sampai penang..
mak memang suka nasi kandaq!!
^______^



bukan pinggan sy!!
hahhaha


1st time la picture mak clear plus senyum tgk camera!!
^________^

edit picture lama ni!

kt klinik temankan kakak aku!
ni lah keja aku mengasuh dak2 ni!
^^______^^
kasi blur2 sket..
coz masa ni baru bangun tidoq!
hhahhaha
fakta berani lagi benerrrr



taken via htc.
hhohhoho
masa ni kesian lak tgk si adik ni'
x lama dah..
kena tukar title


ni pic original!


adik sok jd model
mak njang ya!
ahaks

original!

kakak memang xleh ckp
"kakak tepi sket mak njang nak ambik gambar adik je"


request dr kakak!'
hahhahhaa

waiting ..n waiting!!!
mana lah abc sy niii?

last2 mee hoon sup mak njang sampai dulu!
^_________^
ahaks..
jomm mamam dulu
tata


No comments: