Monday, March 12, 2012

ayah tanya " bila nak balik?"

asalamuaalaikum..

^________^

td sempat jugak la call mak ..utk comfirm 1 benda penting..
ok selesai jugak !
dlm pot pet pot pet ngan mak...
aku sempat ckp ngan ayah sket...tp bila mana ayah tanya mcm ni "ni bila nak balik urus suma tu"?
aku tergagap sket ....keh3 ( sebenornya aku nk bgtau bulan depan aku nak balik ) tp terus x jadi n spontan "ohhhhhhhh  ...ceq balik ujung bulan ni la " ) ^____^

nak tergelak bila aku tingat dulu2 kalau kami ( kami tu merujuk aku n kakak n adik pompuan  ^___^) keluar rumah..
bila salah sowang hp ringing ( tgk num ayah ) masing2 passing hp tu suh jawab ..( melompat gak hp dlm keta ) padahal ayah nak tanya " ampa kat mana ni??"" tp nada suara tu peranan penting!!

tp bila duk jauh mcm skrg.( jauh la sgt ..kununnn) ..rasa rindu lak asa "takot "  tu..hmmmm so hargai la selagi orang tua kita masih ada.. ^____^



control sket!
keh3


cuti2 skolah mcm ni ..mood balik kg terbakor!
ok bye2
aslamuaalaikum..

No comments: