Tuesday, March 13, 2012

jiran cuti lama pulakkk dahhh :(

^_____^

asalamuaalaikumm...

lately bnyk gak yg aku rindu!..huhuhu..tp yg paling ketara nya bila mana jiran aku pon lamaaaaa sgt bercutiii nhhh!!!mana aci!

x de la teman eden bergosip! huh ^___^

kali ni trial mel beructi agak lama dr biasa..then lepas nii lagiiiii lamaaaaa dia bercuti plus dah x stay kat sini lagi..sedeyy oooo :( ( apasal bnyk sgt "ni " ) ) ok abaikan ya! ehehe

dan yg paling terasa skrg ..x de owang nak panggil  or ((( jerittt ))) kat aku pg2 buta.."nathhhhhhhh..."
yg aku pon 1..w/pon dah lama aku siap ..saja ja aku tunggu sampaii si mel call...
skrg????
boleh lak aku turun awal 5 minit! padahal dulu kalau mel call aku awal bapa minit.."uikkss awaii lagi nii mel"



bnyk dah gambar aku ngan mel..
tp pic ni aku nak print kasi kat mel nanti!
*sila abaikan giigi yg senget tu*
ok bye3 
asalamuaalaikum..