Saturday, April 14, 2012

dugaan tu dtg " ada bg salam "?

asalamuaalaikum... ^_____^ kebahagiaan seseorang tu terletak pada harta , rupa , ? setiap orang ada terma dan syarat meletakkan paras dan keselesaan dalam " kebahagiaan" status memendam perasaan marah, sedih ....malu, kecik ati ( aku sokmo kecik je ati ni tp owang nya x kecik2 jugak ) bila kita nak owang lain faham kehendak kita ..." kita faham x kehendak owang lain?"...( kdg2 aku anggap je faham ) hehe ok serius balik! ( mode muka bekeng ) ^________^

3 comments:

Pocket said...

heheh,
bila kita nak owang lain faham kehendak kita ..." kita faham x kehendak owang lain?"...

ada kawan ni bagi ayat lagi besh :D

dalam donia ni ko sorang jer idup,
orang lain tu cuma furniture yg tuhan jadikan utk menghiasi 'idup' ko... so kenapa nak kisahkan ati orang lain?
kenapa nak kisahkan kehendak 'furniture'?


amacam?

Srikandi Utara said...

susah nak puaskan hati sendiri, susah nak puaskan hati semua org.. kdg2 kita asyik nak kena jaga hati org, org xplak jaga hati kita.. sakit hati dgn semua yg mcm ni, tpi apa nak buat kan, sabar itu lbh baik:)

cAmca Dan GArpu said...

Pocket : dasyat ayat tu! hahhaha..terpegun! apa2 pon memang ada yg letak pada tahap tu...

srikandi utara :sy rasa ramaiii yang pernah lalui mcm tu kan..termasuk sy! huhuhu tp kdg2 tu x sabar jugak! keh3
almaklumlah "insan yang lemah:"betul ke ni???hehhehe