Tuesday, April 24, 2012

peluh sejuk dah ni!

^____^

asalamuaalaikum..

x bnyk nak share kat sini>>tp semalam punya kes aku dah peluh sejuk tangan dan tapak kaki..
aku rasa yeah...awal lagi buat kad..

mula tu just nak oder online ler kununnn...senang dan cute card tu..tp aku tgk artwork lambat lagi nak comfirm..
so cancel !! pastu mula gelabah sket2..kunun nak cool je..tp masa tu la aku tgk website plus FB..

mel lak suggest kat puchong perdana..sampai kat kedai tu.."1st soklan dia tanya.."ye cik nak tempah kad bulan bape ya majlis nya tu?"

senyum je la aku ckp" ohh ujung bulan depan "
pastu kedai tu " hmm kita dah x ambik dah tempahan untuk bulan 6 pon kitaowang tak ambik "
nasib baik dia tak cakap "kenapa tak tempah esok nak majlisnya baru buat kad ari ni "hahhaa
dah terbayang masa tu>> kad photostat berkaler2 ^_____^
couple lain tempah masa bila weh?? 3 bulan awal??


ok cukup

"ha?ok ...gelabah dah..tp nasib baik aku ada simpan adress kedai KANDA & DINDA ..
kakak tu tanya soklan yang sama " then dia pon muka dah tak setuju nak ambik "
may be dia kesian.." hmm boleh laaa tp tak leh nak cetak yang hard cover dan complicated tau!"
aku :" ohh thanks kak" sy memang nak ambik yang biasa2 je pon.."^_____^ ( kan edisi bajet) keh3

masa isi form oder tu >>"leh lagi gebang2 ngan mel " weh asal bin "abd thani?" dalam bahasa tamil makna dia "air " tau dok

nasib baik kakak tu  xada customer len..

ni la kad aku ! 
ok tipu 
^_____^



ni ?? ohoho dalam mimpi la der..
mahall sungguh!

ni ?hohohoh
jenuhh la..

cute kan color ni..
hmm ^___^
berangan lagi...
cukup!! cukup!!



ni la lebih kurang kad aku tempah semalam..
keh3
murah ..
dalam pakej ekonomi lagi tu..

ok bye3
asalamualaikum..







4 comments:

azam said...

mmmm...kalau cantik disimpan tau.....

buat kenangan

Jai Montana said...

design sendiri ka kad 2?cun2 ;-)

*wink* said...

nk kad cik nad

cAmca Dan GArpu said...

en azam : memang akan disimpan jugak ! kenangan ler katakan>>keh3

jai montana : x pandai la nak design ambik yg ready made je la.hoho

*wink* : nanti kad dah siap >>sy kasi..tunggu ya