Sunday, April 29, 2012

x pasti !

asalamuaalaikum..
^_______^
baru2 ni..aku gagahkan jugak menapak ke nilai 3...itu je la yg dekat sket pon nak cari bunga-bunga suma..
dalam bnyk2 kedai  aku lebih suka ke kedai ZC ....dalam kedai tu jugak bunga-bunga dia kira mcm SSF sket2>>>hehehe pastu rega pon boleh tahan murah kalau nak dibandingkan dengan kedai lain

plan asal memang nak buat benda lain tp jd lain lak >>>nak cari bunga2 tecik kaler putih tp aku terjumpa bunga  lain>>masa tu idea nak buat benda tu , benda ni berkobar2! keh3 ^____^
dah sampai rumah...

hmmmmm>>>>"apa lah aku nak letak nihhh..???
barulah aku sedar yg diri sendiri x ada seni nak deco bunga -bunga ni bagai!
mode = menyesal beli ! haha


yg benda alah ni...kununnn ler nak letak cincinn tp mcm mana la aku nak deco ???
idea..idea..idea..dtglah wahai idea,..wahai idea..
^___^

perancangan yg teliti lepas ni! sy berjanjii!!!kununnnn ^______^

skrg cuaca yg  tak berapa ok!
oleh yg demikian misi menambah lemak menjadi2 dirumah
bye3
asalamuaalaikum

2 comments:

*wink* said...

canteknya cik nath

Jai Montana said...

rega nooo????hehehe...harga jadi rega..itulah bukti orang utara kan?ehehhe..salam dari Orang Utara jugak..nice blog ;-) gambar cantik