Sunday, May 6, 2012

bercuti di workshop ( ^___^)

^____^

asalamuaalaikum..

smlm dating dengan en bobot @batu caves! workshop >>ok lah jugak..bnyk benda gak yg aku x tau sebelum ni...


workshop yg 1st aku tgk ..owner dia chinese tp suma perkeja dia melayu..
bagus owner workshop ni..baik +mesra +rajin

bnyk gilaaa kedai aksesori kereta area2 ni dan rega pon best..


dalam bosan2 tunggu en bobot dan si encem tu siap..
aku ada tgk ada 1 keta ni..
sah2 aku ingat owner keta ni chinese 
upanya "perempuan "plus melayu lagik !
patut lah ada diamond bagai! ^____^

pastu ada sticker tuuuuuttt...
ok diam !^_____^

transformer pon diamond2 ^_____^
sticker tu yg aku takot!keh3
si encem ni kena operate ! encem ker??hahha


ni bukan owner keta naga tu! keh3
den? ngantok +lapar!!hehe ^____^
so yg ni den melantak !
ada pucuk paku bagai!
boleh tahan la^___^
(kununnn ......"padahal siap oder tambah lagi 1.".)







1 comment:

Akim Iqbal said...

hukhik lawo keta