Sunday, May 13, 2012

cik shima ! tima kasih ya! ^____^

asalamuaalaikum..
^_____^

dah lama pon tak jumpa cik shima nih! rindu bangat! padahal sokmo plan nak jupa kat mana2..
last2 boleh jugak..then cik shima nak teman den cari barang! yahooo!! siap suma!tima kasih ye!

masaalah yang selalu aku kena ngadap! bila nak pegi KL ! memang buta jalan! 
GPS en bobot aku rembat!tima kasih ya en bobot! walaupon GPS ni kadang lambat bg direction yang betol.^___^

attention nak jumpa cik shima jugak nak kasi kad !

aku tunggu cik shima abih keja dulu !
boleh tahan ramai orang !keh3 

belanja cik shima makan subway dah ler! ehehe
disbbkan masa yang terlalu singkat >>tak sempat nak bergosip panjang ..^____^
to be continue ya cik shima!

time aku melantak banyak ! aku tak kasi cik shima snap gambo! dah tinggal sket baru ok!
nampak la sopan dan mengamal diet yang sihat! keh3
kununnn la!!>>^__^<<


ni la best friend eden masa sem 1 dulu !heheh^____^
eh cik shima bila lak ang pakai lipstick ni?aipsss

cik shima teman merata tempat!


abih ja tgk movie ..kunun nak balik dah ! tp cik shima ler nih nak g tengok bag yang dia bekenan tu!
sekali ngan aku sangkut jugak!

sama lah kita shima!
hehhehe
nak balik tu >>Aku leh lupa lak parking..
sian cik shima teman aku cari keta!
tima kasih shima!
nanti kita hang out lagi k!
tata cik shima
asalamuaalaikum