Monday, May 7, 2012

pertemuan itu sebenarnya menandakan.....


asalamuaalaikum..
^_____^
 
entry kali ni based on "menitip dan melihat dengan hanya sekilas pandang dan tiada pengharapan"
"ok ayat frust "nampak sgt!keh3
 
ok moh kita pendekan cerita yang lebih senang nak faham.@
macam mana kita nak tau owang sedang bercakap tu tipu atau pon sebaliknya..
pernah den terbaca tandanya mudah dan asanya ramai dah yang pakar dalam bidang ni! terutamanya "perempuan"^____^
tp den asa betul jugak
bila seseorang tu sedang bercakap ,cuba perhatikan gerak geri anak mata subjek
sama ada kekiri atau kekanan..
kalau lebih bnyk kekiri "maaf anda sedang ditipu " ^____^
*lepas ni aku nak bercakap ngan en bobot aku nak pejam mata"hahahha
 
tp lagi sadis kalau kita tau subjek tgh menipu.."tp demi menjaga hati orang lain pon penting"so layankan je lah ...^____^asal dia bahagia
dengan menipu subjek ingat dia rasa bahagia ..
lagi kesian kalau subjek lupa apa yang dia dah cerita..kantoi berganda2..
lepas ni jgn la pulak tgk subjek yang bermata juling kita ingat dia menipu! yg tu memang nak kena la!^____^
 
kalau mcm ni ok< kita lempang >ehheh
yg ni aku tak berkenan langsung! dan memang tak cantik
*ok ! tangan dan mata aku kekiri!ahhaha

 
yg ni lagi lah>>>
mata den nek keatas dah ! ahha

ok lah..nanti kita update lagi,,
bye3
asalamuaalaikum



1 comment:

Jai Montana said...

hehe...lawak ja muka girl baju merah 2 ;-)