Sunday, May 20, 2012

unusual ^_____^

asalamuaalaikum..^_______^

entry basi! dan penyakit malas tu menjadi-jadi! ^_____^

1) mengemas dan kemas pastu menyemak balik-* tak jadi-jadi jugak!
2) membasuh ,( beria-ria ) pastu bertambun dan berbukit-bukit
3) menyapu bersungguh-sungguh , last-last tengok tapak kaki -( kelabu asap lagi )
4) "lipat " kain baju -tp bila dah siap "ohh kat mana lak nak letak ?"almari dah sendat dan ketat
5) si kechik putih kat parking bawah tu dah berdaki-daki ( tp dalam hati boleh  kata macam ni " xpe lah..sok lusa dah nak balik comfirm kena ujan lagi, tengok la kalau bila-bila free ) ...^_____^
6) rasa memang dah nak balik sangat-sangat ( tapi bila tingat banyak lagi benda tak siap )ohh tunggu dulu sok lusa takot sanggap



bilik yang perlukan sentuhan terakhir !keh3
idea tadika - "selamat tinggal "
coming idea "romantic "hahaha

aip en bobot kenapa sekarang muncit ?

ok >>nak sambung balik kerja!
asalamuaalaikum
^_____^












2 comments: