Thursday, May 10, 2012

wahhh sibuk ler kununn..

^_____^
asalamuaalaikum...

hari ni pengajaran yg keberapa kali !diingatkan lagi sekali! terkena lagi dan lagi...

ari ni motif?  kununn la nak cari tudung untuk majils nanti...tp aku memang silap..:(
* xtau lagi nak DIY aku nya tudung..kot2 la leh dapat idea lepas tu...
tp ! frust!! frust!!
semua tudung tak berkenan ..( ke aku yg tak tau pasal fashion tudung ni!)^____^ kesian sungguh!
bila try ,aku asa mcm pakai 1 set swimming suite pon ada,tgk model  tu pakai cun gila kot!
( kesilapan aku yg paling teruk ) tengok  bila model cun je pakai ! aku akan ingat mcm tu jugak kunun nya kalau aku pon pakai! silap..ok..silap!

kunun nak DIY tudung sendiri! aku singgah 1 kedai ni..ade jual lace utk kita paste dekat baju atau veil boleh jugak dekat tudung



motif gambar ni ?
update later..keh3

haiqal + jannah



lace kecik tu berharga 58 hengget/pcs ! boleh la kalau bg orang  yg ada kreativiti nak paste kat tudung sendiri!
aku ?hohoho
lace tu nanti dalam plastic la sampai bila2
dan ase bernasib baik tak beli! fuhhh

taraaa!!
sempat la beli contc lenses baru
color " yellow hazel " for big eyes effect 




dan berjaya suh si jannah ambik jugak contc lenses !
tp x dapat commission pon!
^_____^


dah ptg...
jom la balik!
bye3
asalamuaalaikum..





3 comments:

Ardini Izzati said...

Akak lawa. lalalala~ :)

Jai Montana said...

cun kanta lekap.. ;-)

ain dzaya said...

comell ler akak!
adore!