Friday, June 15, 2012

tunggu OP sy siap kan dulu!

^_____^
asalamuaalaikum...
mood nak bercerita tak berapa memberangsangkan !^____^ bilamana tgk pelamin pelamin yang terbaru ni ( maksudnya owang lain punya ya ) ""wahhhhhh amat lah cantik" plus "big day " den dah lama berlalu!!( frust )hhehhe nak patah balik dan  buat balik !

inai kat jari ni pon dah half tinggal! ( kuku sy nampak lagi lucu) so tak sabar nak tengok jadi putih kembali!

saat bila kena berpisah dengan photographer ptg tu..." ayat dia mcm ni "...ok cik nath..gambar akan siap dalam masa 2 bulan "!
sy := ok P ( dlm ati ) walawwehhh lama gak kan..keh3 ( bila pk balik..'a'ah la..mana dia nak ilangkan jawat lagi, nak kasi nampak kurus lagi, nak bg nampak putih mulus lagi.."ish2...banyak keja tu

tp memuaskan hasil nukilan en OP

sy kata mcm tu sbb dah boleh agak beberapa kelemahan jiwa ( maksudnya sy kelihatan agak demuk dan "SEHAT ") ,selain  keadaan dan ,peristiwa  majlis pada hari tersebut! ^_____^ tp dengan ada nya OP kita yang cekap dan dedikassi  lagii dasyat!( bodek gila nak suh cepat siap ) kelemahan2 tu dapat disembunyikan ( biarlah nampak mcm "ehhh menipuuu nihh ) sekurang2 nya bila anak cucu tgk nanti ...( kita tak tipu dewang )gambar tu yang tipu...hhahhaa...( cun nenek masa tu kan..skrg lagi cun kan... masa tu jugak idung kembang boleh tadah cemin mata sebab bangga! ) gila perasaaan!


ok..ni lain lak ceritanya ya..
tukar 2!

baru2 ni...alahh yg ex neber sy tu..alah yg tu lah..( asa mcm nak tumbuk ramai2)~^____^

si Mel ni datang melawat den kat umah..( ahaks..mcm owang tua-tua lak kan ada melawat bagai )ehhehe..rinduuuu bangatttt dekat dia..ahaks..

ceritanya bertambah- tambah ..( itu baru tak jumpa beberapa minggu ok) kalau berbulan?boleh bayangkan?
dah la tu...tgk je lah gambar2 yang superimpose tu k...lalala



jauhnya ler perth tu kan mel...huhuhu




persahabatan yang terjalin ni..disulami dengan keikhlasan dan kerinduan .. :(
biarpun ada insan yang berpaling pada paksi jalinan kita...biarkan si dia dengan "hati dengki "dan bersisa daki !dan si dia tahu apa yang tertulis dan fahami ayat nya dengan "sakit "
dan kita tahu "siapa diri sidia "...

ok..nanti kita sambung balik ..tata
asalamuaalaikum..

Tuesday, June 12, 2012

setelah sekian cerita nya...

asalamuaalaikum..
^______^

cerita agak ringkas dan tergesa-gesa ya...maaf..

aku gelak jugak bila ingat kakak aku suma gelak pasal 1 peristiwa  serius tp diatas sebab kecuaian lidah aku yang agak melampau ..aku boleh lak sebut mcm ni bila "tok imam " suh minta izin ayah .." ayahh..sy izin kan ayah berkahwin dengan ".......( nama den nya husband ler ) sob..sob..aku boleh  nangis lak masa tu kununn sedihh gaban ....padahal kakak n adik aku dah nak bantai gelak dah sepatutnya aku kena minta izin "ayah ..izinkan sy berkahwin dengan ...........tp lidah yang ringan sangat !sebut mcm lain" tp ya lah peristiwa tu aku akan ingat sampai bila-bila  ( serius ) !
aku kena duduk luar..sob..sob..^_____^

sedih ..bila mana  menyebut "ayah..halalkan segala makan minum ,ampunkan dosa-dosa ceq selama ni.."ayah...( aku dah tak boleh nak berkata-kata dah lepas tu ) 

ni je la hantaran nikah ^_____^
simple sgt2 sbb kesuntukan masa dan kerahan tenaga!

photographer kata "ok moh kita ambik gambar raya "
both of family

setelah halal bagi sy dan dia! ^___^
mode = blur lagi



ni la wany :
dia datang 2 hari awal majlis..
banyak membantu..
terima kasih wany..
wahai en bobot izinkan sy tido umah wany jugak bila majlis kawen nanti ok?
ni gambar 3 hari sebelum majlis..
kena double check baju 
masa tu lak aku try suma kasut yang cun2 kat butik tu..
" adik2" butik tu suma gelak..
siap ckp 
" tudiaaa kak ..kaki mcm nak meletup "
sbb kaki demuk n kasut tu ketat!
hahhhaha


banyak kasut yang terbaru kat butik tu...tp ya lah..
angan2 je lah ^____^





ok lah...esok pulak sy update ok!
tata...
asalamuaalaikum


Sunday, June 10, 2012

alhamdulilah selesai suma dah.entry gambar je ya..

asalamuaalaikum...
^______^

ase sedikit janggal dengan entry kali ni..kedua-dua majlis selesai..dengan bantuan dan tenaga keluarga..semua  berjalan dengan lancar..( skema lagi ) ^_____^