Tuesday, June 12, 2012

setelah sekian cerita nya...

asalamuaalaikum..
^______^

cerita agak ringkas dan tergesa-gesa ya...maaf..

aku gelak jugak bila ingat kakak aku suma gelak pasal 1 peristiwa  serius tp diatas sebab kecuaian lidah aku yang agak melampau ..aku boleh lak sebut mcm ni bila "tok imam " suh minta izin ayah .." ayahh..sy izin kan ayah berkahwin dengan ".......( nama den nya husband ler ) sob..sob..aku boleh  nangis lak masa tu kununn sedihh gaban ....padahal kakak n adik aku dah nak bantai gelak dah sepatutnya aku kena minta izin "ayah ..izinkan sy berkahwin dengan ...........tp lidah yang ringan sangat !sebut mcm lain" tp ya lah peristiwa tu aku akan ingat sampai bila-bila  ( serius ) !
aku kena duduk luar..sob..sob..^_____^

sedih ..bila mana  menyebut "ayah..halalkan segala makan minum ,ampunkan dosa-dosa ceq selama ni.."ayah...( aku dah tak boleh nak berkata-kata dah lepas tu ) 

ni je la hantaran nikah ^_____^
simple sgt2 sbb kesuntukan masa dan kerahan tenaga!

photographer kata "ok moh kita ambik gambar raya "
both of family

setelah halal bagi sy dan dia! ^___^
mode = blur lagi



ni la wany :
dia datang 2 hari awal majlis..
banyak membantu..
terima kasih wany..
wahai en bobot izinkan sy tido umah wany jugak bila majlis kawen nanti ok?
ni gambar 3 hari sebelum majlis..
kena double check baju 
masa tu lak aku try suma kasut yang cun2 kat butik tu..
" adik2" butik tu suma gelak..
siap ckp 
" tudiaaa kak ..kaki mcm nak meletup "
sbb kaki demuk n kasut tu ketat!
hahhhaha


banyak kasut yang terbaru kat butik tu...tp ya lah..
angan2 je lah ^____^





ok lah...esok pulak sy update ok!
tata...
asalamuaalaikum