Friday, October 5, 2012

lihat dan teliti pastu berangan ^___^

 asalamuaalaikum..
^____^

masa terluang dan memang nak buang pon..
cuci mata yg dah lama tak berapa nak clear bila tgk "SALE "

Baju ni kalau perut besar sket pon x apa kan..
sbb nya leh hide sket size perut + lemak + baby
ehhehe


ni pon sama ...
selamat dan nampak selesa


tengok pon dapat rasa selesa nya
tambah dah tak boleh nak pakai jeans dan seangkatanya..
ha..



dalam banyak list yg cuci mata t
yang ni la paling kuat berangan nak beli
haha
kat mesia ni,,
mana tempat nak pakai ni???
tp disbbkan patern yg cun dan menampak seeorang tu kelihatan kurus
haruslah ada dlm senarai
kot2 mau ke over- c
mode :- berangan sakan
^_____^




patern yang selamat ^__^

dalam banyak2 ni lah yg paling den suka
huhuhu
nampak mcm selesa sgt dan melambai2 suh beli
^___^

ok lah
cukuplah setakat hari ni
berangan tu...
jumpa lagi
bye2
asalamuaalaikum

1 comment:

skulluv said...

terasa nak beli untuk awek pulak.cantik.hehe