Wednesday, July 31, 2013

betul lah ..

asalamuaalaikum

^______^

bagaimana aku perlu mulakan? rasa kekok dan kaku adalah kebiasaan bagi aku yang memang blur bab nak creat entry apa2 yg terkini dan patut dikongsikan..oleh yg demikian jgn marah atau bosan membaca entry ni


*kalau bosan pon..x kesah ( sapa suh baca ) so g jauh2~ ^___^


sekian lama x ada enrty berkisarkan si melllisa nih..( yeah tu aku akui ! aku memang merindui sgt2 ex-neber aku nih)

mungkin ada yg tertanya..kenapa watak si mel yg wujud ( yg memang x serasi dengan bulan ramadhan)

kat sini aku nak cita sket walaupon dah agak basi ...( tp aku nak jugak cerita )
tu tandanya kita masih menghargai nya walaupon dia dah x ada disisi kita! tu cara yg sekurang2 nya kita boleh lakukan dengan cara yang berbeza ..mungkin....^___^


ramadhan kali ni  ..( mungkin jugak ramai yan pernah dengar "Allah  bagi kita sedih bilamana kehilangan orang yang kita sayang kerana dia akan gantikan kita dengan orang kita sayang jugak..dan mungkin lebih bermakna)..

dan kenapa aku merindui mel saat inih..

bulan puasa yang lepas2..mel akan teman kan aku g bazar ramadhan..w/pon dia x puasa..( hehe sorry mel)
dan akan teman kan aku berbuka sekali!
dan kadang2 ,,dia tunggu makan sekali dengan aku
dan ketika itu jugak macam2 cerita yang aku akan kongsikan ..( terutamanya bab puasa dikampung ler )
dan aku tau! mel saje je layan cita aku..( sbb x nak aku sedih tingat family )
thanks mel..
dan yang paling aku x leh nak lupa,.aku pernah sambut raya kat rumah mel..sambil makan maggie hot cup!
( kena kerja )
mode sedih gila kot masa tu! dan tu lah yg jadi bahan mel utk gelak kat aku!
x apa..aku terima



maaf akan gambar yang memang agak over senyum dan lebihan berat..hehhe
sesungguhnya..ketika ini..
diakui masih bujang ..
hehe
ikut suka ja nak balik umah kol bapa,,
almaklumlah x ada sesiapa kat rumah
skrg ? buat mcm tu?
hahaha ur dream la..


aku ngan mel 
kalau senyum ja yang sama..
sama dekat "nampak gigi"
ikhlas gila..( boleh ngaku mcm tu?) hahhaa
tp keadaan susun atur gigi je yg x sama
hehehhe
^_____^



masa nih
keadaaan yang x terkawal dek selera makan meluap2
dan kunun dengan pose mcm tu akan kurangkan penampilan pipi yang melimpah




maaf gambar yg demikian agak over..
kelakar lak gambo ni ..
skrg mana ada dah tuudng gitu!keh3

ok fine
fine


masa ni x terpikir langsung ..masalah yg akan mendatang akibat dari perbuatan tersebut!
haahaha

gila lah..gambo mcm era 90an tu!
hehhehe
scarf retro okeh

dan yang penting mel nih
dia x akan mudah pose gambar yg control2 sgt..
dan lebih kepada
" menakutkan"
hahhaa
sorry mel!

feel kurusss sket time ni
hahhaa



rupanya..tu trip kita yang paling jauh..
huhuhu


sila abaikan nenek kebayan disebelah..


kesunyian aku ditambah lagi dengan kepulangan danish utk sementara waktu di kedah!
dan memang aku tak pernah berpisah lebih dari sehari! dan ari  ni berjaya mengawal perasaan dari merinduii tangan dan peha gebu subjek! ^_______^

dan betul...ramadhan kali ni memang berbezzaaaaa sebabnya aku selalu jadi orang yang terakhir boleh santap hehehhe ..( danish akan berbuka sekali ok!)

dengan tangan dan peha yang gebu tu...ummi ni terpaksa menampung tekanan graviti peha tu dengan tenaga puasa yang masih berbaki...( cewahhhhhh ...kununn )


x passti keadaan masa nih...
muka ada senyum kah ?
ok fine !
suka kan nak balik kg!

muka bahagia..bilamana umminya terpaksa bangun pg dr kebiasssan 
waaaaaaaaa
dan jadual kami suma berubah 

 xada perassan walaupon 
ummii berusaha keras agah utk senyum@
mesti dlm ati
"eh kenapa ummi ni buat muka mcm tu?menakutkan tau x?"
keh3

ok lah..dah tiba masanya....berunudur diri..
jumpa lagi!
asalamuaalaikum!

1 comment:

Ayu azmir said...

Vomelnya baby tu... teringat kat qayyim...