Thursday, March 20, 2014

boleh ajer!

asalamuaalaikum ^___^ sesungguhnya blog ni masih wujud ya..( haha kalau kayu dah lama reput kot ) tak ada yang menarik untuk dikongsikan semenjak berhijrah ke negeri asing yang pada mulanya yang buat aku terasing..( terasing gituww) dan sekarang alhamdulilah takdir ku terima seadanya( cewahhhh ) danish pon dah genap setahun dan alhamdulilah rezeki untuk danish membesar di dalam rumah sendiri mungkin lembaran 2014 membuka jalan. dan jugak harapan dan impian membina aura bahagia menjadi misi dengan keadaan danish yang agak lasak dan manja buat aku rasa pejabat dengan rumah jarak nya 10km padahal x sampai pon 15 minit rindu gelagat dia yang semakin cerdik dan seolah memahami umi dia yang masih mentah untuk baham suma perangai baru yang dia buat dan seakan2 blur gak kekadang terutamanya bila en bobot ade dirumah aku menjadi orang kedua pilihan dia untuk bermanja adakah itu adil? dan aku akan ulang ( "eh danish siape yang cebok danish ari2?") hahhaaa so en bobot akan kembang idung bangga dan ada sedikit perasaan berjaya menyakin kan aku untuk terus cemburu! "CEMBURU" heheh (^_^) melatih untuk menjadi seseorang yang lebih baik in sha Allah percaya akan doa #syukur alhamdulilah

No comments: