Monday, June 9, 2014

3 k - kawan kita kawen la..-)

asalamuaalaikum..


^_______^

Tangan ni kelam kabut dah nak taip entry pasal puan shima kita ni kawen tp kekangan masa buatkan tangan dan kaki perlu dedikasi ..hehe ( merepek sket2 )
Puan shimaaa sila tgk gambaq kawen ang weh..hehehe
Jutaaan tahniaahhh untuk kawan aku yang sorang ni..



maaf tau shimaa
hanya sempat datang malam berinai ang je
sbb siang esoknya
perlu ikut en bobot ke suatu destinasi (hehhehe ^____^)
shima dah lama kita kenal kan..
walaupon jarang kita berrjumpa 
last2 aku pindah dekat sgt2 dengan kampung ang...hehhe
aku gembira jadi kawan kepada shima jamaludin ni
orangnya baik hati dan mesra 
dia lah orang pertama yang menghulurkan salam perkenalan masa dalam kelas dulu
thanks shima
kalau tak ..mungkin kita tak serapat mcm sekarang



shima ..
kita dah sama club tau
hehhehe leh la kita w.apps resepi ( isteri-isteri sgt ) keh3



nikah shima
glamm gituew





asal ang senyum mcm gitu shima??


ok shima
tahniahhhhhhhh

nanti bawak la en sebelah ang tu datang rumah k
tata
assalamuuaalaikum







No comments: