Monday, June 9, 2014

mak..nak belacan 1 kodi boleh?

 asalamuaalaikum
^______^

cuti sekolah baru - baru ni..gagahkan jugak untuk balik walaupun hanya 3 hari..alhamdulilah selamat sampai
dah tak mcm dulu boleh balik lama- lama paling cepat pon 5 hari kan mak?
mula rasa tangguh dulu tapi semiggu sebelum kejadian ada call mak tujuan asal hanya nak tanya khabar tp soalan pertama mak selepas jawab salam

mak : " bila nak balik?" ( nada suara perlahan sgt )
Aku :" hmm ohhhh nak balik dah minggu depan mak".... (jauh dari tujuan asal )

seperti yang dijanji kan...



waktu kejadian 2.30 am
bagus danish..boleh la awak tido dalam tu sekali
keh3


ketika ini masih dibenarkan atas sebab tertentu
balik PTD siap la awak danish
^_____^


danish ..
cover sket awak punya parut 
hehe


belacan ada kat belakang tanpa pengetahuan en bobot
sorry
hehehe tp dah wrap dengan kemas dah
^_______^
belacan tu penting
pengikat kasih sayang dengan mak mertua tuuuuuu
hahhaha
( sila abaikan tips tersebut )

Asalamuualaikum

No comments: