Saturday, July 5, 2014

ramadhan -----> :)))

asalamuaalaikum..

bismilahhirohmanirohimmmm.......

sejak-sejak menjangkau usia nih..ceh3..menjangkauuu lagiii ..keh3
terasa diri tak berapa nak kuat untuk membina otot- otot kental..hohoho
danish pulak dah bertambah- tambah jisim dan kalorinya.. ^_____^
alhamdulilah..sihat

see----
sihat jugak ummi nya..keh3



berpuasa tahun ni agak berbeza dengan tahun2 sebelum alhamdulilah...
setiap  hari perlu bersilat dengan danish ..dan dia nak sekali join semeja dan perlu sediakan mangkuk dan kelengkapan lain..kalau tak..jgn harap dapat habiskan nasi sepinngan almaklumlah his mother kan mamam kuat..hehehe..
skill yg cekap dan pantas perlu untuk elak kan mangkuk kaca bederaiii kat lantaaiii..apa2 pon yg anak buat
umiii akan ckp " ok gut job danish!!'' -- ( leh caya ke ckp mcm tu ) yg pastinya danish akan ada tangisan manja sket selepas kejadiannn..


ni raya tahun lepas..
danish belom lagi berotot kental seperti sekarang
heheh
^____^
belum terlambat lagi rasanya
nak ucap kan
"salam ramadhan "
mari kita jadikan ramadhan tahun ni seolah-olah ramadhan terakhir kita
sebaik mungkin kita manfaatkan
tata
asalamuaalaikum,
jumpa lagi


No comments: