Wednesday, September 10, 2014

rindu

RIndu..
Asalamuaalaikum
Rinduu tu penyakit? Yes penyakit! Hahhaa
Danish semakin hilang bau baby dia yang dulu..bau susu basi yang lemak n hapak...hehehe.menyamankan bila kita hidu ..nak2 lak kalau dia baru bangun dari tido ada baki susu yang dia minum malam td bersisa ditepi. sedapp baunya..hahhahaha ( sila faham ya dansih )...hmmm


Keletah dia buat aku hilang hari dah masa...mata hanya nak menjamah tubuh gagah pekasa ..gelak tawa dia buat aku rasa tgk movie midnight  yang buat kita mengantuk tp cerita best..ha mcm gitu..hahha
Tak faham ?kan...ok dah! Jgn layan..


Danish jugak kadang2 buat suara aku jadi mcm tarzan jadian..malu pada jiran..tp buat cover kata gurau ngan anak terkejan2..mana tak nya pisau dah kat tangan ,,dia lak senyum sambil letak ngan lengan...siapa yang tak jd tarzan?
Tak tahan bila dia panjat grill pintu depan..pengasuh dia pon  jenggah ..almaklum rumah kami berdepan...mesti ingat Danish dah kena rotan ...sbb danish panjat beriya2 mcm minta pertolongan..hehe


Bila kat pejabat..tak sabar nak jejak pagar rumah..ye la berdukung dengan  Danish yang dah sedia ramah..kadang 2 bila dia bercakap dengan gaya dan tangan macam minta aku faham apa yang dia gumam..tp maafkan umi syg..umii terlalu simple dan cepat gundah kalau aawak sampaikan dalam nada yang awak je fahamm....


Semua remote dalam rumah jadi mainan belakon jadi macam bercakap  handphone ..
Danish ..umi  layankan je lah..kadang umi yang bg dialog...hahaha...kadang iya kan macam umi faham.siap cakap.”ohhh gitu ke?” ok2...

Itu penutup cerita rindu..bnyk rindu yang tebal ..akan aku cairkan dalam bnyk jenis medium yang aku rasa..biar aku je yang faham..


RINDU..asalamuualaikum










1 comment:

azimah mohd zainuddin said...

Memang naluri seorang ibu akan sentiasa rindu pada anaknya :)

http://www.lovehutladyvitamin.com