Friday, September 19, 2014

senyum je bukan susah

asalamuaalaikum

kes pagi tadi

aku bangun aku senyum dan aku gelak pastu en bobot tanya kenapa aku bertindak demikian? ( ayat skema lah sket kan)

aku cerita dengan siap lakonan pasal malam tadi..

aku terjaga sbbnya aku dengar suara danish menangis..selalunya kalau bab dia menangis manja2 tu kes dia jatuh dari katil..dia jenis memang tido swing 360 ..so aku bangun separuh  aku tengok keliling ,,selalunya aku kutip dan bg tido semula..hehhe

aku pon pangil .."danish...danish"
pastu aku nmpk lembaga kecil  kat depan bilik air..bediri sambil menangis mengadap pintu
dengar je suara aku..terus dia belari nek ke katil balik...pastu pejam mata macam dia tido sennag je
entah kenapa dia boleh turun dari katil mengadap bilik air tu..bilik air tu memang aku on lampu bila malam ..so aku rasa dia memang aku kat dalam..

pastu en bobot bg respon senyum dan cakap ye ke
kemudian salam en  bobot keluar berbasikal
ok fine!!1
hhehheh

bye2 asalamuaalaikummm




No comments: