Tuesday, October 14, 2014

en bobot pulang

asalamuaalaikum

title aku agak penting diri..hahha
ketiadaan en bobot kat rumah selama 2 minggu buat aku goyang kaki dari kena masak dan kemas rumah beriya.haha ..sebabnya en bobot tak suka rumah sepah dah kurang ceria..cewahhh

Pastu sekali en bobot dah touch down ..aku kena kerah keringgat mengemas dah cuci semua sawang ..hahaha.. ye lah kalau tak aku hanya kemas rumah hujung minggu alasaann yang aku bg kat aku : syg kan kerja...masa kat rumah ni la syg nak berehat..hahhahhaa" nada penuh kesian dan simpati
en bobot : " ok x pe "  ( tapi aku tau lepas ni tu la bahan dia nak kena kan aku depan mak ) pastu mak aku akan marahkan aku " marah manja2 " la..tp mak sendiri tak malu sgt kan..kalau mak mertua ? hahahha siap la en bobot punya peha !!!!

Danish kalau papa dia ada lain macam sket dia punya happy yang kadang2  buat aku cemburu dengan tanpa buta..ehhehe
 
 

1 comment:

Jazz Lover said...

Saya tag sis : http://angellovesoldier.blogspot.com/2014/10/liebster-blog-award-by-parihh.html