Wednesday, October 1, 2014

Menata dengan gaya selamba?

asalamuaalaikum

Maaf jika aku tak sempurna..heheh
semua pasti tak sama dengan apa yang orang lain fikir dan rasa

Persahabatan dihulur kalau tak dapat..kena cepat 2 kita tukar kepada kawan bukan sahabat..kawan yang orang lain suma ada cuma berbeza karakter..kita? sendiri kawan ke sahabat ? tepuk dada tanya la hati..ke kita pun penuh dengki...

Sahabat ..bukan hari ni kita senyum dan ketawa dan ari esok kita buat tak suka dan ada ja yang tak kena..tu bukan! nak2 kita nak kawan lama bukan sebulan...

Ada kawan yang kita rasa makan hati dalam2..bila sekali dia keluarkan ayat dan fakta yang kadang2 kita rasa ke ni auta? tapi kita iyakan aje sebab nak jaga hati yang jadi punca..

Kadang2 kita ketawa sbb nya bertapa dunggu nya la diri kita bila di bahan dengan ayat yang selamba disusuli gelak dan suka..tapi ingat! ..bukan semua orang ! kita bukan kalah kalau hanya dengan mengalah bukan jugak menang kalau kita tangannkan mulut yang buat kita jadi bahan..
kat mana kepandaian seseorang? mengawal diri dari dalam!

Hati bukan tempat kita nak simpan daki! ingat!

hehhee

bukan pada sesiapa aku tujukan cuma kepada pandagan yang  aku  lontarkan
Jadi ...bukan kepada seseorang kita nak berkongsi rahsia dan isi hati..hanya layak pada Ilahi..kita berkongsi kasih dan hati agar suci dari khianat dengki...







No comments: