Tuesday, October 14, 2014

saya jual jubah selesa !!!

asalamuaalaikum

tak perlu aku nak definasi kan selekeh tu macam mana ..ramai yang dah tau dan aku rasa tak semua orang suka..tapi lain aku rasa..selekeh kadang selesa..

tak perlu untuk jadi cantik kalau jalan dah rasa mcm capik..hanya kerana cantik?
aku tak setuju kalau dengan " selekeh tu cantik"..tapi berbeza dengan selesa...tak semua orang rasa benda yang sama..sesetengah manusia cantik dan selesa menjadi utama..kadang2 aku juga nak serta!heheh

aku pernah tengok seorang gadis ni cantik kemain! aku teliti balik...apa yang dia pakai dan gayakan hanya biasa tapi dia rasa selesa dengan apa yang dia ada buatkan dia cantik dan lawa..kau ada ???

tak perlu untuk menata penuh muka dengan kale2....itu bukan lawa? itu hanya art atau seni bagi aku yang tak tau apa2..maaf kan aku jika aku berkata2..hhuhuu


pakaian dan gaya ..aku jugak suka..tapi fashion dan brand kadang jadi tajuk utama..mahal atau sebaliknya?
yang penting selesa! dan harga yang mampu untuk kita.


ok disini den sertakan dress dan 2 jenis  jubbah yang in Sha Allah akaan buat kita selesa..moh ler cuba






design diatas hanya ada susup sepi di hadapan 





diatas straight design plus hanya ada susup sepi di bahagian belakang untuk mudah melangkah
dan yg penting buat kita nampak kurus.heheh


dress solihBYns dijamin selesa dan cantik..hehe





ukuran akan di update esok dan warna kain yang akan dipilih

semua design diatas dibuka untuk tempahan 

pM 010-7070221
untuk details ya

ok asalamuaalaikum....


No comments: