Thursday, November 27, 2014

aku tak perlu menangis lagi ?

asalamuaalaikum

keyboard pc ni dah boleh agak mood aku yaang kadang rajin nak update sepatah dua kata dan kadang hanya aku buka seminit dua just nak tengok blong orang lain punya cerita dan baca..cukup hanya sepatah dua aku nak kata ..

Semalam punya cerita buat aku menangis sekuat-kuatnya..bukan la mcm istilah menjerit dan meronta ya.,,
dah lama aku asa aku tak basahkan pipi aku hanya kerana manusia..tapi kalau manusia tu mak hamba..aku tak ada hand break yang aku leh tadah dan arah ..melimpah macam aku rasa malu nak pandang orang lain.malu dengan sikap aku yang memang bukan sepatutnya aku buat dan harap

dah lama aku tak jengah mak dan ayah ...sakit demam dewang aku tak ada..jarak penghalang aku dan utara sana..masa jugak sengkang tak kena..danish yang makin lasak buat aku tak leh nak drive berdua dengan dia..dia akan tiru aksi aku letak gear..tekan sius dalam keta ikut suka dia..macam biasa dia dah biasa dengar suara umi dia yang  sentiasa nak dia tidu lena hanya dalam keereta..itu harapan ok
hehe

en bobot ada course yang dia memang tak leh nak elak atau tangguh ..aku faham dan dia dah izinkan aku cuti dan kesana menghadap orang tua dan jugak mertua dia..tapi cara aku nak balik kesana buatkan aku letak harapan hanya pada kata-kata..dan aku amat terasa hanya dengan sedara...

Sekarang aku hanya nak jumpa mak..

sekian..
asalamuaalaikum


No comments: