Thursday, January 29, 2015

aku faham..

asalamuaalaikum

Tak banyak yang aku nak bentang dan sembang cuma aku rasa ada yang memerhati dan aplikasi ayat dan basa basi ..
terima kasih ..at least aku faham ada yang membaca dan terbawa-bawak idea dan intinasi lenggok bahasa yang aku rasa dia faham sekarang bila dah mula menggarang..
cuma aku nak tekan kan..kalau boleh jangan hilang identiti diri seseorang biar lahir dari kreatifiti sendiri jangan hanya nak copy..
sebabnya bukan semua yang kita copy tu cantik dan baik budi..hehehe..
dari dulu aku perasaan ada satu aura yang menyulam apa yang dipamerkan seolah perlu menjadi kebetulan sama dan keadaan?ohhh saya fahammmm sebabnya mungkin tengah memmbaca sekarang kan?ohh teruskan saya nak sembang dan kembangkan idea yang "awak sedang memerhati"


Danish sekarang awak tak leh lagi umii riba macam biasa..sbbnya muatan peha dan kaki awak dah penuh untuk muatan kaki umi untuk bersimpuh..tp setiap kali tu jugak umi cium awak dengan sepenuh hati..

terima kasih untuk setiap kali senyuman awak tu danish
umii sangat hargai.heheh

ni adik aku lelaki bongsu yang kunun membawa hajat menyunting bunga yang mana aku pun tak kenal mana dari manaa asal dan nama tup2 mak kata jom kita sarung cinci tanda 
aku ? hmmm bila mak?
mak :' pukul 3 jap lagi...ha kenapa mcm tergesa2?
mak :tak tegesa pun semua dah ready ang ja yang tak ada 
aku :'' hmm ok"orang mana?
mak : dekat ja..
aku :" naik apa?" 
mak :" keta la"
aku :"dah dekat "jalan kaki ja la,,
mak: " naik kereta 30 minit dekat la tu"
aku :" sejak bila aku berkira untuk jalan kaki dan kereta ?"
ahhahhaha
aku :"mak berapa sebelah sana nak letak belanja?"
mak : entah katanya dah bincang kata dua "
aku :" kalau mahal kita balik ya mak"ahahahha
mak : " muka setuju "ehheh 

satu game kat rumah bila aku berdua dengan danish
aku : danish mana mata awak"?
danish cepat ja pejam mata dan lap dengan tangan dia
aku : ok mana leher?"
dia mcam confuse sedikit dan blur tercari
aku : sedikit gelak sambil capai tangan dia tumjuk leher dia
dan yang aku terkejut dia pun capai tangan aku macam tercari2 leher umi dia..
jgn nak samakan awak dengan umi ya..
umi ada leher jinjang.hahahhahhah
ok bye2
asalamuaalaikum
jumpa lagi mencari identiti