Thursday, June 4, 2015

persediaan menjadi ibu lagi dan selamanya

asalamuaalaikum

Yeah..alhmadulilah berkesempatan lagik..hehhehe
Untuk kali yang kedua in Sha Allah selamat hendakNya

Perasaaan tak sama dengan bila kita tengok pregnancy test berbelang dua. pada dua tahun lepas..jantung mcm lari 400x 4 hahaha ..padahal mcm la buat salah besar ..( mengandung je kot )

Kali ni agak rileks dan tenang banget..sbb aku dah agak ..hahahha ( tenang aku pun berapa set aku beli sbb nk kan kepastian..haaa gitueew terujanya..hahaha

mcm biasa aku jenis tak leh nak tahan sabar nk cerita kat en bobot pasal individu yang akan lahir ni ( in sha Allah )

respon en bobot biasalah : "ohh ye ke syg..alhamdulilah..jaga diri baik2 ya nanti b balik kita g clinic due bila syg?"

aku : " entah...lom kira lagi " ( aku tau laki aku tanya mcm tu sbbnya dia bujet bulan dia nak g jamboree terhad la tu ") hahahha ..

en bobot : " danish buat apa ?"

aku : " hmmm ttgk tv " ( terus x ada mood excited  sbbnya tak ada ulasan lanjutan pasal becoming baby)..ahahahhahaaa emo okeh.

danish lak reaksi dia ..mcm tak leh nak blah jugak..tak de perasaan gelisah nak ada saingan kasih syg pun..hahhaa..aku je yang agak kesian dengan situasi danish yang kadang buat aku serba salah bilamana aku dah flat terus dengan alahan ni..huhuhu

sabar ya danish..
umi kuat mcm powwer rangers tu umii dukung danish sebelah tangan je..

erkk..mampu ke?
haha

ok bye2
asalamuaalaikum


No comments: