Tuesday, July 28, 2015

bertukar kepada TATI skin care pulak

asalamuaalaikum

Dalam bnyk review skin care TATI ni boleh dikata kan skin care terbaik jugak yg aku tengok..so aku pun bertukar ke Tati..dan result nya nanti aku paparkan sini ye..
dan best nya tati ni set dia amat jimat dan mudah nak apply tak berminyak dan mudah nak rata kat skin muka kita ...soft and ringan gituewww hehehhe


dan yang best nya jugak TATI ni dah datang dengan kelulusan KKM..haaaa tak yah nak susah ati tak safe ke apa okeh

AKu mengaku disinii kulit muka aku jeragat agak meriah dan kulit kering ..haaaa nak2 pregnant ni lagi la dia rancak berjemaaah kat muka kan..hehehe

tp dun worry jgn risau TATI akan selesai kan janji kita kena rajin laaaa sket ..hahahha

so kat sini aku list kan product
 dia yang dia ada dlm satu set


 SET 5 IN 1 TATI SKINCARE :- Beauty Soap- Day Cream- Night Cream- Sunblock Cream- Treatment Cream

TATI SKINCARE SOAP : NOT150200978K
TATI SKINCARE DAY CREAM : NOT150200976K
TATI SKINCARE SUNBLOCK : NOT150200977K
TATI SKINCARE NIGHT CREAM : NOT150200975K
TATI SKINCARE TREATMENT CREAM : NOT150200974K


haaaa tak yah tunggu lama2 untuk cantik kan kulit kita..


nak bantuan cara pemakaiann

pm sini 010-7070221
mesti tak nyesal beli 




5 item untk satu set
berbaloiii kalau kita pakai
selamat

ok2 nanti kita update lagi tati ni ya
kalau nak try roger 010-7070221
asalamuaalaikum

No comments: